پرسش های اطلاعاتی

سوالات متداول

 تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است.

حقیقتاً یک فروش حرفه ای با تحلیل نیازها شروع می شود. مطمئن باشید تا وقتی که به اندازه کافی سؤال نکنید و به جوابها با دقت گوش ندهید، نمی توانید بفهمید مشتری شما دقیقا به چه محصولی نیاز دارد و وقتی نفهمید دقیقا چه محصولی مناسب او است.

مهارت پرسشگری (که یکی از قدرتمندترین روشهای حل مسئله است) یا سوال پرسیدن یکی دیگر از رموز موفقیت در فروشندگی است. سوال پرسیدن مهارت مکمل خوب گوش دادن است. این روزها بر پایه همین یک مهارت سوال پرسیدن مهارتهای پرکاربرد و پولسازی همچون کوچینگ بنا شده .

یکی از تخصص هایی که سقراط فیلسوف درجه یک و مطرح تاریخ داشت، سوال پرسیدن بود. از او پرسیدند: شما چه کار می کنید که آدم ها با مشاوره با شما می توانند مشکلاتشان را حل کنند؟ گفت: من هیچ کاری برای دیگران نمی کنم. فقط با پرسش های به جا و به موقعی که از پاسخ های خودِ افراد می کنم، به آنها کمک می کنم که خودشان فکر کنند.

همیشه ذهنم به دنبال جواب این سوال بود که «فروشنده خوب کیست؟!» و نوشته زیر که چکیده ای از تجربیات، دیده ها و دانشی است که در طی این 15 سال کسب کرده ام، پاسخی به این سوال است که چطور می توان طعم موفقیت در فروش را چشید.

خیلی ها سوال می کنند «چگونه فروشنده خوبی باشیم؟» کافی است این 16 مورد را بخوانید و اجرا کنید تا یک فروشنده خوب و حرفه ای شوید.

موفقیت در فروشندگی به عوامل زیادی بستگی دارد. اما این جمله نباید شما را بترساند و احساس کنید برای موفقیت در فروشندگی ظاهرا باید قله اورست را فتح کنید.

من سالها در بازارها و صنایع مختلف به کار فروش مشغول بودم از فروش ابزار تبلیغاتی و گرفتن آگهی برای یک فصلنامه تبلیغاتی در حوزه ساختمان بگیرید تا فروش مکمل های دارویی، محصولات پوست و مو، بیمه عمر و فروش آنلاین محصولات آموزشی. در طی سالیان اخیر کتاب های متعددی را هم در حوزه فروش خوانده ام.

اطلاعات درباره ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید